Enthousiaste specialisten
Brouwers365 bestaat uit een groep van enthousiaste specialisten met affiniteit en ervaring met managementinformatie, bedrijfsprocessen, administratie en automatisering. Door onze kennis en inzet kunnen we snel schakelen. Ook binnen onze eigen organisatie zijn wij de vraagbaak op deze gebieden en komen we de mooiste uitdagingen tegen waarin we graag onze tanden zetten.
We ondersteunen en adviseren bedrijven, van klein tot groot, om op optimale manier van ruwe data tot managementinformatie te komen. Hierbij maken we gebruik van ons Brouwers365-wiel. Samen met u inventariseren we uw wensen, beoordelen de huidige (administratie)processen en de daaraan ondersteunende automatisering. Vervolgens adviseren wij u op welke wijze u als management de gewenste informatie kan krijgen. Graag implementeren we het geheel van mogelijkheden of begeleiden we u daarin.
Soms is alleen een kleine aanpassing in, of aanvulling op de bestaande processen of systemen nodig. Uw wensen, de data en uw medewerkers veranderen. Wij peilen daarom graag het verloop van uw processen om te kijken of er nog onderhoud nodig is.
Overzicht door de juiste managementinformatie
Het opstellen van managementinformatie of het ondersteunen daarin is een veelgestelde vraag vanuit onze klanten. Inzicht in de resultaten en processen is als manager noodzakelijk om uw bedrijf te kunnen sturen. Een overzicht via Excel is lastig te lezen, foutgevoelig en vrijwel nooit up-to-date met de administratie. Met de huidige dashboardingtools kunt u op elk moment met elk device inzicht krijgen in uw huidige financiële gegevens, maar kan ook een prognose opgesteld worden voor de komende periode. Afhankelijk van de gebruikte tools zoomt u vanuit de managementinformatie door naar de basisdocumenten zoals inkoopfacturen.
Veel tijdwinst te behalen
Door optimaal gebruik te maken van de automatiseringsmogelijkheden van uw boekhoudingssystemen is tijdwinst te behalen en wordt de kans op fouten verminderd. Een paar korte vragen: maakt u al gebruik van scan- en herkenmogelijkheden van inkoopfacturen? Bent u nooit facturen kwijt in de organisatie en zijn de doorlooptijden van de facturen kort? Heeft u uw bankrekeningen met internetbankieren al gekoppeld aan uw boekhoudpakket? Doet u de betalingen vanuit het boekhoudpakket?
Kan u deze vragen met “ja” beantwoorden dan bent u al goed op weg en overleggen we graag met u of er nog mogelijkheden zijn om nog efficiënter te werken. Soms herkent u deze mogelijkheden niet maar zien wij die wel met onze ervaring.
Heeft u vragen met “nee” beantwoord dan laten we u heel graag zien welke mooie mogelijkheden er zijn om de processen te optimaliseren. Voor elke onderneming groot of klein.
Vragen?
Vragen? Neem gerust contact met ons op!
Heeft u vragen of opmerkingen voor ons? Bel of stuur ons gerust een bericht en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!